TYÖPAJAT JA TIIMITYÖT
- Lähipalveluna ja etäohjauksena
- Kehitysistunnot ja tavoiteseuranta
- Keskustelut ja kartoitukset
- Määrityksen ja suunnittelun työpajat
Ansainnan malli – Business Model Canvas
PALVELUPUITTEIKKO
1. Pilvipalvelussa toimiva oma yhteisöjärjestelmä – Google Workspace
- Nettitunnus – Domain
- Verkkolevy Google drive (oma ja jaettu työtila)
- Kalenteri
- gmail – sähköposti omalle nettitunnukselle
- postiryhmä
- sivustohallinta
- Meet videoneuvottelut
2. Oma WEB hotelli suomalaisessa Moment Digital palvelussa ja siihen asennettu sivustosovellus
- OmaNet.fi – Verkkohotelli
Kommunikoinnin ja viestintä
Sisältötuotannon avoimet työkalut ja toimisto-ohjelmat omalle työasemalle
Palvelukumppanit tuottavat yrityksen tilanteeseen ja tarpeeseen kohdennettuja palveluja. Palvelut välitetään ja hallitaan tietoverkon kautta. Asiakkaan kanssa tehdään PALVELUSOPIMUS, edetään kehityksessä asiakkaan ja palvelutuottajan kesken tehdyn tavoiteaikataulun mukaisesti.
TIETÄMYSHALLINTA JA JÄRJESTELMÄKEHITYS
Järjestelmästä, menetemistä ja käytänteistä, tietämyssisällöstä ja tuotetuista palveluista ylläpidetään reklamoinnit ja kehittämisesitykset sisältävää Herätehallinta järjestelmää. Saatujen herätteiden pohjalta korjataan, parannetaan ja kehitetään asiakaspalvelua sekä järjestelmää ja siihen liittyviä ohjemistoja.
Järjestelmän avulla palveluyhteydet on ”kotiportilla”. Tiedon tuottaminen ja jakaminen kumppanuusverkossa välittyy järjestemän kautta niitä tarvitseville tiimeille ja toimijoille, ei muille (liityntärajapinnat, käyttönäkymät ja käytön rooli-pohjaisuus).
PALVELUT ja SISÄLTÖ toimitetaan tiimin omaan TIETOVARANTOON, kohdentaen sisältö siihen liittyvään toimintoon/teemaan.
KEHITYKSEN, toiminnan jalostamisen tulokset (outcomes) löytyy järjestelmän rakenteesta ja tietämysvarastosta (Knowledge Base). Toimijaverkoston palvelutoiminta myös tuotetaan hyödyntäville asiakkaillejärjestelmän välittämänä verkossa.
Yhteisöpalvelut
contact: Matti Pyykkönen ©2022 DigiTILA
Digitila Ventures Oy
Y-tunnus: 3314664-7